כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 14 ביוני 2011

תוכנית שותפים ובלוגרים מרוויחים



מרוויחים כסף מבלוגים ?

האם אתה רוצה להרוויח כסף מבלוגים? בלוגרים יותר ויותר מוצאים כי הבלוגים הוא מדיום רווחי. אם זה יהיה להרוויח כסף צד או מספיק כסף כדי להחליף עבודה במשרה חלקית, או אם יש להם את זה עד לנקודה שבה הם יכולים כדי להתפרנס במשרה מלאה מן הבלוגים שלהם - בלוגר במשרה מלאה - יש עשרות אלפי בלוגרים שעושים כסף בלוגים.

איך עושים כסף מבלוגים?

בפוסט הזה אני רוצה לחלוק קצת מידע למתחילים על איך לעשות כסף מבלוגים. להלן סיכום מהיר של אפשרויות ההכנסה באיך ולהרוויח כסף מבלוגים. יש לזכור שכל בלוג הוא ייחודי והנושא שנבחר הוא מאוד חשוב עד כמה הוא פופולרי בדרך לעשיית הכסף. המפתח הוא לנסות, להשתפשף ולראות כמה שיותר ולראות מה עובד הכי טוב בשבילך.

להלן מגוון של דרכים שאפשר להרוויח מבלוגים :


תוכניות שותפים

אני מפעילה מגוון של תוכניות שותפים בבלוגים שלי על מנת להרוויח ממכירת מוצרים שונים עמלות. שיווק תוכניות שותפים מאפשר לכל אחד את ההזדמנות להרוויח כסף באופן מקוון באמצעות קידום תוכניות או מוצרים שונים. בניגוד להקמת עסק מסורתי, כמשווק תוכניות שותפים יש מעט מאוד הוצאות כלליות או מחסומים כדי להתחיל. שיווק שותפים יכול להיות קריירה במשרה מלאה או בעבור משווקים רבים, פשוט דרך לייצר הכנסה במשרה חלקית. עשויים לחשוב שבכדי שעסק השותפים שלכם ימריא דרושה עבודה קשה, אך לא כך הדבר. ישנן אלפי תוכניות שותפים ברחבי האינטרנט, המכסות מגוון רחב של נישות שונות. כמו כן יש אינספור דרכים כדי לקדם תוכניות אלה.

להלן מספר תוכניות שותפים בישראל : 

WeSell הינה רשת תוכניות השותפים (Affiliate Network) הראשונה והגדולה בישראל אשר הוקמה בשנת 2006. הרשת פועלת בשיטת פרסום מונחה ביצועים המאפשרת לכל אחד להרוויח על פי יכולתו ובהתאם להצלחתו באמצעות האינטרנט ובכך להגיע לחירות כלכלית. הטכנולוגיה החדשנית הממומשת ברשת תוכנית השותפים מאפשרת לעקוב בזמן אמת אחרי כל הטרנזקציות האפשריות באינטרנט ובכך להפעיל ולתמוך בכל מודל פרסום מדיד אפשרי כגון: CPC | CPL | CPT | CPA | CPS.

שיווק תוכניות שותפים הוא אחד מעסקי האינטרנט הרווחיים והגדלים במהרה.
במילים פשוטות,  ברשת תוכניות השותפים WeSell מזמינים אותך לקחת חלק בשיטת הפרסום של תוכניות שותפים ולהצטרף לאלפי הערוצי פרסום ובתי העסק הנהנים מהצלחה פיננסית ומשירות אישי וליווי מקצועי צמוד.


תוכניות שותפים
בסקינדו הדרך של בעל האתר להשגת הכנסות היא המהירה, הפשוטה והמשתלמת ביותר, כל שצריך לעשות לאחר ההרשמה הוא להגדיר את שטח הפרסום ולבחור את הפרסומות המתאימות לאתר שלך. סקינדו היא רשת הפרסום הראשונה שמספקת לבעלי האתרים את השליטה המלאה על שטחי הפרסום וההכנסות שלהם, כאשר בעלי האתרים הם שבוחרים את הפרסומות שהם רוצים להציג מתוך מאגר הפרסומות שסקינדו מספקת. במאגר הפרסומות בעל האתר רואה את כל הפרסומות המתאימות לפילוחי האתר שלו ומה המחיר שמפרסמים אלו משלמים, כך שיוכל לבחור את אלו המתאימות והמשתלמות ביותר עבורו. סקינדו הינה רשת פרסום ולא רשת שותפים, ולכן המפרסמים ברשת שלנו משלמים עבור הקלקות או צפיות, ולא עבור מכירות או לידים, כך שבעלי האתרים ברשת מקבלים תגמול הוגן והולם עבור הנדל"ן שלהם.





בעל אתר להרשמה לחץ כאן

תוכניות שותפים

ClickOn היא רשת שותפים (Affiliate Network) המפגישה בין מפרסמים לבעלי אתרים. ClickOn מאפשרת לבעל אתר אינטרנט להרוויח כסף מתנועת הגולשים בעוד המפרסמים נהנים מיותר מכירות, יותר לידים ויותר חשיפה ומשלמים רק עבור תוצאות. בשונה מתוכנית שותפים באינטרנט (Affiliates Program), רשת שותפים היא למעשה מספר תוכניות שותפים מומלצות באתר אחד, הרשת מאגדת עשרות מפרסמים ואלפי שותפים (אפיליאייט). רשת שותפים עדיפה על גוגל אדסנס בכך שמאפשרת לשותפים (אפיליאט) לבחור את המפרסמים (תוכנית שותפים) אותם הם מעוניינים לפרסם ולשווק. שיווק תוכניות שותפים ב-ClickOn מאפשר לשני הצדדים ליהנות ממערכת יחסים יעילה ופרודוקטיבית.



תוכניות שותפים
חברת פיי-פר-ליד פיתחה מודל עסקי המאפשר למפרסמים לקבל לקוחות לפי דרישה ממוקדת, על בסיס הצלחה, וללא לקיחת סיכונים מיותרים בפרסום אשר אינו פוגע ישירות למטרה. הפתרון מהיר, יעיל, חכם ואפקטיבי ביותר לצרכי המפרסמים. הטכנולוגיה הייחודית של החברה מאפשרת לעסק להגיע למאות ואלפי לקוחות פוטנציאלים, שמחפשים בדיוק את מה שיש לו להציע. בניגוד לשיטות הישנות בפרסום באינטרנט, כמו פרסום מבוסס חשיפות או קליקים, מציעה פיי-פר-ליד למפרסם לשלם רק עבור לקוחות פוטנציאלים. לא עוד רשימות קרות הכוללות עשרות אלפי טלפונים של בתי אב ובזבוז זמן יקר של אנשי טלמרקטינג מתוסכלים שמנסים שוב ושוב לשכנע טלפונית אדם שלא ממש מעוניין לקנות, אלא לידים איכותיים של אנשים שמתעניינים באמת.


בעלי אתרים, רוצים להרוויח כסף אמיתי מהאתר שלכם? הצטרפו לאלפי האתרים שמרוויחים מדי יום מאות ואלפי שקלים! כל שעליכם לעשות הוא להירשם ולהציג את קוד המודעות באתרכם.


פוסטים נוספים בנושא להרוויח כסף מבלוג:

אין תגובות: