כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שני, 13 ביוני 2011

בלוגר במשרה מלאה



בלוגים הם כבר לא רק תחביב זה הפך למקצוע במשרה מלאה עבור בלוגרים רבים, כולל את עצמי. אשתף אתכם במסע שלי בתור בלוגרית ואיך זה עוזר להרוויח במשרה מלאה הכנסה באושר והכי חשוב לעבוד מכל מקום שאני אוהבת.


בניית אתר אינטרט השוואת מחירים
בלוגר במשרה מלאה

איך זה התחיל?
אני עבדתי שנים ארוכות כמזכירה בחברה ... ואז החלטתי שכדאי לשנות קצת המסלול וללכת ללמוד באוניברסיטה בשביל הנפש ... אך גם מתואר ראשון בפסיכולוגיה לא בדיוק ניתן לעשות כסף... העבודה בתור שכירה מאוד תובענית ולא מאפשרת גם להתפתח לכיוונים נוספים לכן החלטתי לפתוח בלוג תיירות ונופש בחו"ל, נושא שמאוד מעניין אותי ושלחתי פוסטים על מקומות שהייתי בהם עם תמונות מהטיולים שערכתי, כמו יומן מסע. הבלוג מאוד עניין אנשים רבים והכניסה בו עם הזמן היתה רבה יותר, דבר שדירבן אותי להמשיך לכתוב... בנושאים נוספים שעניינו אותי.

כוחו של יומן מסע
זה התחיל להיות שגרתי, כל אתר תיירות חדש שקסם לי כתבתי עליו, על אטרקציות התיירות שבו, מקומות לבילוי מומלצים, וקישורים לאתרי תיירות נוספים.

במשך הזמן, הייתי המומה מהתגובות שקיבלתי ממה שבניתי לשימושי האישי, ואז חשבתי, "למה לא לקשר את הבלוג לתוך רשתות חברתיות כמו פייסבוק, נטלוג, טוויטר, לינקדין ועוד, שעוד אנשים יתרשמו מהבלוג שלי... והפידבק היה נעים, מלבב ומעודד.

התחלתי להגדיל את תדירות העדכונים של הפוסטים כולל טיפים לטיולים, יתרונות ה SEO ובתוך תקופה של שישה חודשים הבלוג הרקיע שחקים והתחילה בו כניסה מסיבית של גולשים.


לוקחת את הבלוג ברצינות
בתוך תשעה או עשרה חודשים של בלוגים, אני כבר מתחילה לחקור וללמוד הרבה על מערכת וורדפרס, קידום אתרים, שיווק באינטרנט לשיפור הבלוג שלי, ואת המשותף בו זמנית, וכן את המידע בבלוג שלי.

התגובות שקיבלתי מן המבקרים בבלוג שלי, והתנועה היה המקור הגדול ביותר של התלהבות ועידוד עבורי. לקחתי על עצמי לפתח בלוגים נוספים ואתרי אינטרנט נוספים כאשר הועברו קישורים מבלוג לבלוג ... ועל ידי כך להודיע בעצם שהבלוגים החדשים קיימים. הייתי צריך לקחת את זה ברצינות, וכך עשיתי.

זרימת המזומנים

לאחר שנה וחצי כאשר התחלתי ללמוד ברצינות ויישום תנועת הבלוג שלי. התרשמתי כי גוגל אדסנס היתה השיטה היחידה להרוויח כסף מהתוכן בבלוג שלי מהתנועה הזורמת לבלוגים ולאתרים.

בזמן הזה, הייתי מרוויחה חמישה או שישה דולר ליום מהתנועה בבלוג, וזה נראה לי טוב. כ 200 דולר של הכנסה נוספת היה רחוק ממני אז. בהדרגה התחלתי לחקור ולקרוא יותר על אסטרטגיות רווחיות, ואני מצאתי את תוכניות השותפים!

מגדילים את הרווחים
תשוקה ואהבה לחומר הנכתב בבלוגים היא הדרישה העיקרית של בלוגים מוצלחים, אבל כמובן אם משתכרים משהו גם מכל הכתיבה זה מהווה דלק משמעותי במסע הבלוגר.

יחד עם המאמצים לקידום הבלוגים הרגיל שלי, התחלתי לקדם לסקור את המוצרים הטובים ביותר ברשת. זה קריטי מאוד, כי אתה רק ממליץ וזה מחייב ביקורת כנה.

בהדרגה, התחלתי לגלות את הכוח של תוכנית שותפים. ולבסוף, מכירה אחת היתה מכניסה לי יותר כסף מגוגל אדסנס שהכניס בחודש שלם. כאשר ראיתי כי טוב, אז בהדרגה התחלתי לכתוב מאמרים באיכות יותר גבוהה הכוללים המלצות למוצרים השונים ששיווקתי.

איזון העבודה כבלוגר
כבר חלף זמן כשנה בערך, שנהגתי לחזור מהמשרד שלי כל יום ולכתוב מאמר אחד עבור הבלוג שלי. הייתי מקדישה גם שעה אחת למשימות SEO ו SMO. בסופי שבוע, נהגתי לעבוד ארבע או חמש שעות ביום על תוכן ומחקר מילות מפתח.

עד עכשיו, ההכנסות של הבלוג שלי וכן התנועה הולכות וגדלות בהתמדה וביחס שווה גם ההכנסה, וכאשר התחלתי להרוויח בסביבות 70% מהכנסות העבודה הרגילה שלי, התחלתי לחשוב על בלוגים במשרה מלאה.

ההחלטה לבלוגר במשרה מלאה
אני ממש נהנית מהעובדה שהבלוג שלי הפך לפופולרי, ההוכחה החזקה ביותר לכך היתה העובדה שאנשים רבים החלו לערב את עצמם בדיונים על הבלוג שלי, וגם שולחים הערות. זה די מענג לענות לאנשים המגלים מעורבות במה שנכתב, וגם שימש עידוד להמשך.

אחרי כמעט שנה וחצי של ייעודי לבלוגים, לא רציתי לקבל החלטה מטופשת ונמהרת, האם כדאי לעזוב את מקום העבודה שלי ולהיות במשרה מלאה בלוגרית. אז חשבתי להמשיך באותה הדרך ולהתבונן ההכנסה שלי במשך שלושה חודשים. אם זה היה עקבי, הייתי מוכנה לעזוב את מקום העבודה שלי.

בלוגר במשרה מלאה
האם כדאי לעזוב מקום עבודה מסודר?
הסיפור שלי אולי נותן לך השראה, אבל אני אישית לא רוצה לעודד אותך לעזוב את העבודה אלא אם כן לבחון את עצמך כדי להרוויח לפחות פעמיים את יום העבודה להיות בלוגר במשרה מלאה היא החלטה גדולה, ייתכן שלא תרצה להתבדות.

בחודש הראשון כאשר עבדתי כבלוגרית במשרה מלאה היה מאוד מרגש. היה לי את כל החופש לעשות כל מה שאני רוצה, ללכת לכל מקום שרציתי ולעבוד מכל מקום בעולם, העיקר שיש מחשב ואינטרנט ... ומשם רק אני והבלוג שלי.

וידאתי כי שעות העבודה שלי, הרווחים, תוכניות, ואסטרטגיות ייבנו בתוכנית מסודרת. ציינתי את כל הפעילות וההתקדמות באופן שיטתי מאוד בלי לאבד את המטרות שלי.

הרווח גדל בהתמדה, בחודש הראשון לאחר שעזבתי את העבודה שלי, ניתחתי את הביצועים שלי. להלן כמה מהממצאים:

אני עובדת כמעט כפול שעות ממה שעבדתי בעבודה כשכירה .
הרווחים שלי מהבלוגים מגיעים ל 3000 $ לחודש.
אני נהנית לנסוע ולבלות זמן עם המשפחה שלי.
וכן יש לי המון תוכניות לחודש הבא.
אם אין לך בלוג,  או יש לך בלוג עם תנועה נמוכה, לא הייתי ממליצה לעזוב את מקום העבודה שלך. זה סיכון עצום. להיות פרקטי ויש לבצע הרבה עבודה קשה על הבלוג שלך כדי לעצב תוכן ייחודי המספק ערך גבוה למשתמשים שלך.

יש להעריך, למדוד את ההצלחה שלך, ולהוכיח את עצמך. כאשר אתה בטוח שאתה מוכן לקפוץ, לעשות את ההחלטה הגדולה להיות בלוגר במשרה מלאה ... ואתה יכול פשוט ליהנות מהעבודה שלך כמו שמעולם לא היה לפני!


אנקור שירות גיבוי תוכנה

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

קראתי.
התרשמתי מאד.
מחר אקשר אותך, כמו שהבטחתיף עכשיו כבר מאוחר מדי - ואקרא עוד.
בהערכה וידידות - יפה