ישנם שני סוגי הכנסות מבלוגים ישירות ועקיפות:
ישיר הכנסה Earning שיטות - שיטות אלה שבהם הבלוגר מרוויח הכנסה ישירה מהבלוג.
עקיפה הכנסה Earning שיטות - שיטות אלה שבהם הבלוגר מרוויח נובע מכך בגלל ההכנסות של הבלוג.
הכנסה ישירה עבור בלוגרים
1. פרסום
ישנן דרכים רבות של מכירת שטחי פרסום בבלוג (זה כמעט יכול להיות סדרה של זה על עצמו), אבל חלק מהאפשרויות של הפרסום שונים זה מזה בצפייה בבלוגים שונים והם כוללים:
פרסום קונטקסטואלי - תוכניות כמו AdSense ו YPN (בטא) הם מאוד פופולריים עבור בלוגרים וככל הנראה זרם ההכנסות הנפוץ ביותר בשימוש על היום התוכניות הללו סורקות את התוכן של הבלוג שלך על מנת לקבוע מה הנושא של הבלוג בניסיון לשים מודעות רלוונטיות לפי הקשר (טקסט ותמונה) על גבי הבלוג שלך. התשלום הוא על "קליק" בסיס (המכונה 'עלות לקליק' כעלות או מודעות). חשוב לשמור על נישה מסוימת בנושא מאחר ועם ריבוי הנושאים הקושי בהתאמת מודעות גובר.
מודעות מבוססות רושם - מודעות המבוססות על מספר הופעות ומקבלים סכום קטן עבור כל אדם שרואה את הפרסומת. הסכום לתשלום משתנה מתוכנית לתוכנית וממודעה למודעה והוא בדרך כלל שבריר של אחוז. בסיכומו של דבר מודעות מבוססות רושם אינם מכניסים המון כסף עם התנועה לא גדולה באתר, בדרך כלל הדרישות של המפרסם שכמות הגולשים הנכנסת בו לחודש מעל רף מסוים.
מודעות בבלוג - BlogAds מודעות פרטיות שנתונות לשיקול דעתו של בעל הבלוג לקבל אותן או לדחותן. היתרון של אותן מודעות הוא כי הבלוגרים יכולים לקבוע את התעריפים שלהם. במודעות אלו יש לבלוגר שליטה אלו מודעות יופיעו אצלו בבלוג וכמה הוא יכול להרוויח עליהם. החיסרון הוא שאם הבלוגר מציב מחיר גבוה מדי יישאר ללא מודעות כלל, אלא אם כן הבלוג שלך נמצא במקום גבוה במעלה הסולם.
מודעות טקסט - דרך נוספת ויותר פופולרית למכור מודעות בבלוג שלך היא לבדוק את קישורי טקסט. היופי של אלה שהם אינם תופסים מקום רב, וכי בהתאם למערכת תבחר להפעיל אותם אתה יכול לקבל שליטה על המפרסמים שלך לקבל או לדחות. מודעות טקסט קישור (AFF) היא עוד מודעת הטקסט מוכרת יותר ויותר בלוגרים משמשים בה. היופי של שתי המערכות האלה הוא שיש להם מאגר של מפרסמים כבר אז אתה לא צריך ללכת לחפש את המפרסמים שלך. המערכות שלהם גם הן אוטומטיות מאוד הם רק עניין של הדבקת קוד מסוים על גבי הבלוג שלך.
מודעות RSS - הדרך יותר ויותר פופולרי עבור אנשים לקרוא בלוגים היא דרך RSS ואיתם גם מודעות RSS . AdSense מציעה מודעות RSS לחלק זה של שותפים (אתה צריך שיהיה לך מספר מסוים של הופעות ראשון) כפי שעושה YPN. Feedburner הוא כלי השתמשתי כדי לעזור להרוויח כסף מהזנות - הם נותנים לשותפים שלוש אפשרויות (1 AdSense אם אתה כבר אושרה על ידי אותם, 2 תוכנית שותפים Amazon ו 3 אם יש לך הרבה מנויים (מעל... 500) יש להם רשת מודעות). Pheedo היא מערכת נוספת שאולי תרצה לנסות.
מודעות ממערכות אחרות - בנוסף למערכות הנ"ל יש הרבה אפשרויות פרסום אחרות, שלא ממש התנסיתי בהם. הנה הם ללא סדר מסוים:
AdGenta, CrispAds, Clicksor, TXT intelli, AdHearUs, Kanoodle, AVN, Pheedo, Adknowledge, YesAdvertising, RevenuePilotTextAds, SearchFeed, OneMonkey, ו TextAds.
2. חסות
צורה אחרת של פרסום כי מספר קטן יותר של בלוגרים משתמש הוא למצוא את המפרסמים שלהם. כל המערכות הנ"ל יש את היתרון של מציאת אתם מפרסמים (או לפחות לסייע אוטומציה של המודעות בבלוג שלך) אבל כמו הבלוג שלך גדל פרופיל והשפעה אתה עלול למצוא אפשרויות אחרות עבור עסקאות פרטיות לבוא.
הרשתות הגדולות הבלוג יש אנשים מסורים למשימה של מציאת מפרסמים (לעתים קרובות עובדים באמצעות חברות כוח אדם מודעה), אבל בלוגרים קטנות עלול למצוא את זה גם משתלם. אני כבר מוכר מודעות על הדיגיטלית שלי מצלמה בלוג במשך שנתיים עכשיו כפי שזה גדל בתנועה ו פרופיל ו הצליח למשוך חברות גדולות יותר (שמוכנים לשלם יותר) כדי קונה שטח. כרגע הבלוג תכונות המודעות מבית Adobe שרכשו שילוב של ידיעון באנר, ואת מודעות הטקסט.
המפתח, אם אתה הולך לקחת את הגישה הזו היא היעד מפרסמים בנישה שלך, כי יש מוצרים שיש קשר הדוק להתייחס למה שאתה כותב. ישנם מגוון רחב של מודעות, כי אתה יכול להציע להם, כולל באנרים, כפתורים, קישורי טקסט, מזכיר ידיעונים וחסויות לתגובה בודדים אפילו. הייתי מאוד ממליץ לך תמיד להבהיר לקוראים כי ההודעה שלך היא אחת בחסות כאשר אתה כותב פוסט ממומן.
3. תוכניות שותפים
תוכניות שותפים הם תוכניות שבהם לוקחים עמלה עבור הפניית הקורא מי שרכש מוצר או שירות לחברה. בישראל יש כמה חברות עיקריות שמפעילות תוכניות שותפים הם: WESELL, PEYPERLEAD, CLICKON, SKINDO. אם ברצונך להפיק את המירב מתוכניות השותפים עליך להתאים את הפרסומות לתוכן שבאתר או לפחות קרוב לנושא המדובר.
4. מכירת / Flipping בלוגים
הרעיון של מכירת (או מרפרף) הבלוג שלך הוא אחד כי בלוגרים רבים יש בחלק האחורי של מוחם של "יום אחד", אבל במציאות זה לא משהו נפוץ מדי ... עדיין (אני חושב שזה משתנה). כנראה את המכירה הגדולה ביותר היא זו של Weblogs Inc (רשת של בלוגים), אשר נמכר ל-AOL עבור $ דיווחו 25 מיליון דולר. כמובן זהו החומר שרובנו יכולים רק לחלום עליהם - אבל יש דוגמאות של בלוגים קטנים נמכרים, בין אם באופן פרטי או באמצעות מכרזים באתרים כמו eBay ו SitePoint. אחד כזה היה כי המכרז של הראלד בלוג שהתקיים כאן.
החל בלוג עם המטרה העיקרית של למכור אותו לאורך המסלול הוא אחד כי שמעתי מכמה בלוגרים עושים אבל כמה היה מוצלח. במקום להתחיל עם הכוונה הזו אני חושב שאם אתה מתחיל עם כוונה לבנות אתר באיכות כי יש קהל קוראים גדול זה של הכנסות עצמיות זרם טוב יש סיכוי גבוה יותר למצוא קונים לאורך המסלול.
5. תרומות וצנצנות עצה
מספר קטן מאוד של בלוגים יש היסטוריה של עשיית כסף טוב עם אלה (ג 'ייסון Kottke להיות אחד מהם). כדי להצליח עם לבקש כסף מהקוראים תרצה יש קהל קוראים גדול ונאמן (וגם אחד העשירים עשוי לעזור גם). רוב הבלוגרים פשוט אין לנו את המסה הקריטית או פולחן הבאות כדי לגרום לזה לעבוד.
6. סחורה
שיטה אחרת, כי הבלוגים שימוש כלשהו עם השפעה סבירה היא למכור חולצות, ספלים, סטיקרים וכו 'עם השם של הבלוג, לוגו ו / או taglines על זה. זהו עוד רעיון זה יהיה כנראה רק לעבוד אם גם יש מגוון של סחורה שנועדה מבריקה ו / או יש לך מעמד כמו פולחן כמו בלוגר עם הקוראים כמה קנאים מי הם אובססיביים קצת על הבלוג שלך. כמה נושאים בבלוג להשאיל את עצמם זו יותר מאחרים.
7. מכירת מנויים
הרעיון של גביית הקוראים לתוכן הוא אחד משטחי מעת לעת. אמנם ישנם אתרים רבים ברחבי האינטרנט, כי לעשות את זה בהצלחה (חברות אתרי הקהילה) אני עדיין לא רואה הרבה (כל) הבלוגים לעשות את זה היטב. הבעיה שרוב בלוגרים שניסו את זה צריך לרוץ לתוך זה נושאים ביותר שניתן להעלות על הדעת לפתוח בלוג על כבר יש אתרים ללא תשלום כניסה. כדי להצליח לעשות את זה היית צריך לעבור איזה פרמיה / תוכן בלעדי ו / או המומחיות האמיתית בנושא.
8. בלוג Networks
מקור נוסף הכנסה העולה על בלוגרים הם רשתות הבלוג. ישנן שתי דרכים לעשות כסף כאן. ראשית אתה יכול להתחיל בלוגרים ברשת החוזה לכתוב לך או ושנית שאולי תרצה להצטרף לרשת הבלוג כסופר. ישנן רשתות רבות שם בחוץ וכל יש את נקודות החוזק שלהם ואת חולשותיו. אני מנסה לכתוב פוסט על מה לחשוב, כאשר אתה מסתכל אם להצטרף לרשת מאוחר יותר בסדרה הזו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה