כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום ראשון, 26 באפריל 2009

עיצוב בית ממוחשב

המחשב מציע שפע של אתרים ותוכנות לעיצוב פנים המאפשרים לעצב במקסימום חופש יצירתי ומינימום הוצאות.
בית גוגל מציע תוכנת עיצוב חינמית בשם "סקץ' אפ". על פי הדוגמאות באתר תוך זמן קצר ייראו תוכניות העיצוב שלכם כמו אלה של אדריכלים מקצועיים. לשם השראה ניתן לעיין גם בעבודות של אחרים.
צפו בסרטון המדגים כמה פשוט לעבוד איתה: מקימים ומורידים קירות, מזיזים חדרים לקצה האחר של הבית, משנים את צורת הגג ומספר חלונות ועוד. הכל תלת ממדי, ידידותי, מתוחכם ובחינם....

הגירסה החינמית של התוכנה "פאסט פלאנס" מוגבלת ביכולותיה אבל עדיין יכולה להסב עונג גדול למעצבים חובבים. ניתן לשרטט בקלות רבה תוכניות מדויקות של חדרי ביתכם, לשמור מספר גרסאות של עיצוב לאותו חדר, למחוק ולשחזר בקלות התוכנה המלאה בעלות 79 דולר.

גם באתר גרסת הדגמה מוגבלת של תוכנה לעיצוב הבית אפשר להדפיס בתום התכנון. תוכנה זו מאפשרת יצירת דגמים בתלת ממד בתוכם אפשר להזיז רהיטים ולבחון מנקודות מבט שונות איך נראה החדר המעוצב.

בתוכנה לכל שלבי העיצוב ניתן לנהל שיפוץ מורכב ביותר, משום שמלבד העיצוב היא מאפשרת לעקוב אחר התקדמות הפרויקט, לנהל רשימות מלאי וקניות של חומרי גלם, לערוך טבלאות לתיאום בין בעלי מלאכה ועוד.

התוכנה לעיצוב הבית "הום פלאנר" של איקאה מאפשרת לעצב מטבחים, חדרי שינה ומשרדים בפשטות. אחרי שמסיימים לתכנן אפשר להדפיס את התוכנית ולצאת לקנות את הפריטים בחנות או לחפש בחנויות אחרות.

עיצוב ברוח המזרחהתאמת הבית לחוקי הפנג שואי ניתן לבצע את החישובים המתאימים בעזרת התוכנה זו.

למקצוענים ולמשקיענים ניתן למצוא תוכנה מתוכחמת בהרבה. היא מיועדת לאנשי מקצוע בתחום העיצוב אבל פשוטה להפעלה ותומכת בעברית. היא מצוידת במבחר ענק של אלמנטים: סגנונות עיצוב של דתלות וידיות, אמצעי חיפוי לרצפה ולקירות במרקמים ובצבעים שונים. ניתן ליצור באמצעותה תמונה בתלת ממד ולהתבונן בה מכל מיני זוויות.

תגובה 1:

כלי בית אמר/ה...

כל העניין הזה של הפאנג שוואי תופס תאוצה בשנים האחרוניות. התורה הזו ממליצה על אספקטים רבים של אורח החיים שלנו כדי לעזור לנו להיות מאושרים יותר. אני מאד ממליצה לדבר עם מרינה שלומן בנושא הזה!