כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום ראשון, 26 באפריל 2009

גוגל דסקטופ

תוכנת החינם "גוגל דסקטופ", שמאפשרת חיפוש יעיל במסמכים האישיים, ומציעה מגוון גאדג'טים חביבים.
תוכנת גוגל דסקטופ להורדה אחרי שמורידים אותה יתווסף למחשב טור צדי ובו כל יישומי התוכנה. בנוסף מופיע בסרגל הכלים אייקון דמוי מערבולת המסמן את התוכנה.
עם הורדת התוכנה יוצע לכם מבחר של גאדג'טים לשיבוץ בטור הצד החדש שלכם. בין האפשרויות החביבות: יצירת רשימת מטלות, שעון נוח לשימוש, מילון באנגלית ובדיקת איות באנגלית, הצגת תמונות השמורות בתיקיות במחשב, הצגת פסוק יומי מהתנ"ך ואפילו טיפוח עציץ וירטואלי. כדי להוסיף גאדג'טים מקליקים על סימון הפלוס "+" שבראש טור הצד ובוחרים מתפריט האפשרויות "הוסיפו גאדג'טים". המבחר עצום ומתחדש לעתים קרובות.
מידע למשתמשים מתקדמים ולמי שמעוניין לפתח גאדג'טים לשימוש בתוכנה, וכן פורום משתמשים ושאלות ותשובות נפוצות.
מיד אחרי ההתקנה מקטלגת התוכנה כמעט את כל הקבצים ששמורים בתיקיות המחשב שלכם. כדי לזמן את תיבת החיפוש במהירות, בזמן שאתם עסוקים בעבודה, פשוט הקליקו פעמיים על מקש ה- CTRL. באותו אופן אפשר להחביא את התיבה בתום השימוש. אם תבחרו באפשרות של "חיפוש מתקדם" תוכלו לציין לפני החיפוש איזה סוג קובץ אתם מחפשים איזה קבצים אין לכלול בחיפוש ועוד.
כדי להפעיל במהירות תוכנה שמותקנת על המחשב מבלי לגשת לתפריט "התחל" פשוט מקלידים את שמה בתיבת החיפוש.
התוכנה יוצרת העתקי גיבוי של כל קובץ שפתחתם, ולכן מאפשרת לכם לחפש ולשחזר גם קבצים שמחקתם בטעות.
אם יש קבצים שאתם לא רוצים שיעלו כאשר התוכנה מבצעת חיפוש. הקליקו באמצעות הכפתור הימני של העכבר על סמן התוכנה. בתפריט האפשרויות שייפתח תוכלו לציין איפה לא לחפש. מומלץ גם להסיר את הסימון "כלול בחיפוש קבצים מאובטחים", כדי שחיפושים עתידיים לא יכללו את חשבונות אישיים שלכם, או פרטים אישיים.





אין תגובות: