כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 28 באפריל 2009

קמעות ברשת האינטרנט



ישנן שתי גישות שונות לשאלת האפקטיביות של הקמעות למיניהם:
האסכולה הראשונה טוענת שניתן להפיק תועלת רק מקמע שנכתב בידי אדם שומר מצוות, רצוי מקובל, על פי כל כללי הטהרה ובלווית כל התפילות הנדרשות.

בית הרוחות, האתר של יצחק מזרחי

חגורת הפוריות - מיועדת לנשים המתקשות להרות או לכאלה המעוניינות בהריון מבורך ובטוח. השימוש בחגורה נמשך כעשר דקות, שבמהלכן מדליקים נר, חוגרים את החגורה סביב המותניים ואומרים תפילה, הכתובה על הקלף. בתום השימוש יש לנדור נדר.

קמע לבריאות - עונדים על הצוואר החולה ועליו לומר תפילה. אם אין באפשרותו לקרוא תפילה, יקרא אותה בשבילו אדם קרוב. גם משך השימוש כעשר דקות.

הקמע לפרנסה - מיועד למובטלים, או לכאלה שפרנסתם מועטה כמו כן, יש בכוחו לעזור לאנשים העומדים לפני פתיחת עסק חדש. את הקמע הזה יש לקשוע על זרוע ימין למשך עשר דקות ולומר את התפילה המיוחדת.

הקמע לזיווג ולזוגיות - נועד הן לכל המתקשים למצוא זוגיות טובה והן לזוגות, המעוניינים בשלום בית. את הקמע הזה אוחזים ביד ימין, תוך כדי תפילה כמובן, במשך 15 דקות.



אתר המזל
האסכולה השנייה טוענת כי עוצמת הקמע נובעת בעיקר מהתדר האנרגטי של המילים, הלחשים או הסמלים שהוא נושא עליו, יכול כל אדם לבחור לעצמו קמע רלוונטי, כל שעליו לעשות הוא להגדיר את הצרה או ביעה או קושי או מצוקה או משאלה שלו ולקנות את הקמע
בעיות באהבה ובזיווג? בבריאות? בפרנסה ובשפע? בכללי? האתר מציע חותמים של שלמה המלך, תליוני קמעות ואפילו אבנים.

חותם האהבה של המלך שלמה מעניק תקווה למי שאהובו נמצא רחוק ממנו, הן במובן של אהבה שבה המרחק הגיאוגפרי מפריד בין האוהבים ובין המקרים שבהם האדם חש שלבו של האוהב אינו קרוב אליו כפי שהיה רוצה שיהיה. לנושא החותם מובטח שדרוג ביכולת שלו לאוהב וליהנות מסובלנות, הבנה ושוויון.

אין תגובות: