רוצים להקים אתר באינטרנט ? חושבים שמספיק לשבת מול המחשב ותיכף יגיעו הכספים הגדולים? מדובר בעבודה שלא נגמרת, בהשקעה גדולה של זמן, מחשבה וכסף, ובהתמנה ארוכה עד שמתחילם לראות את הרווחים ... סבלנות מילת המפתח
כדאי לדעת כי רוב האתרים מתחילים להרוויח רק אחרי כשנתיים. עד אז, מדובר בהשקעה של כסף ומאמץ, שלא כל אחד יכול לעמוד בה. לבנות אתר זה החלק הכי קל, מי שבונה לעצמו אתר, חייב לדעת שביום שבו מסיימים לתכנן ולעצב אותו, צריך כבר להתחיל לבנות את האתר הבא כי האינטרנט מאוד דינמי, הצרכים משתנים, השפה משתנה, העיצוב משתנה ולכן כל שלוש שנים חייבים לשדרג וצריך להקים אתר חדש.
מספר הכניסות לאתר שמקימים באינטרנט תלוי במילות החיפוש. על פי המילים האלה יופיע האתר שלכם, ובהתאם למילים האלה ייקבע המיקום שלו ברשימת האתרים שגוגל מציע למי שמחפש מילה מסוימת. לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה במילים ובהגדרות החיפוש. ככל שתבחרו הגדרות חיפוש רחבות ורבות יותר, יש לכם סיכוי להיות בין הראשונים ברשימת החיפוש. ולמה זה חשוב? כי רק שמצליחים להשתחל לראש רשימת האתרים, המופיעה כשמקילדים בגוגל מילה מסוימת, יש סיכוי לכניסות.
יש אתרי אינטרנט שהם תדמיתיים, המשמשים ככרטיס ביקור לעסק, מספרים עליו ומראים את המוצרים שהוא מציע ללקוחות. לעומתם, יש אתרי אינטרנט מכירתיים, שבהם אפשר לבצע את הקנייה במלואה. המונח יחס המרה מתייחס לכמויות ולמספרים ומבהיר כמה אנשים מתוך כל אלה שנכנסים לאתר שלכם גם חוזרים לבקר בו או לקנות בו. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, יש יותר סיכויים להצליח ולהרוויח. בכדי לעקוב אחרי זה יש תוכנות מיוחדות המאפשרות לכם לדעת כמעט הכל על הגולש המבקר אתכם, את כל המידע הזה צריך לנתח ואז אפשר להגדיל ולחזק את מה שטוב ומושך באתר ולתקן את מה שמתגלה כפחות מעניין.
שיתופי פעולה באינטרנט הוא עניין מקדם מאוד ורצוי לעבוד על שיתופי פעולה מכל הסוגים שמועילים לשני הצדדים. רצוי לקשור לאתרים אחרים כמו ויקיפדיה, פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות המאפשרים לכם להצטרף וגם לצרף את הכתובת של האתר שלכם ללא תשלום, ובצורה כזו לקדם מאוד את סיכויי הכניסה לעמוד החיפוש הראשון בגוגל. יצירת קשרים כאלה חיונית אם רוצים שתהיה באתר תנועה גדולה. פרטים נוספים בבניית אתרים
כדאי לדעת כי רוב האתרים מתחילים להרוויח רק אחרי כשנתיים. עד אז, מדובר בהשקעה של כסף ומאמץ, שלא כל אחד יכול לעמוד בה. לבנות אתר זה החלק הכי קל, מי שבונה לעצמו אתר, חייב לדעת שביום שבו מסיימים לתכנן ולעצב אותו, צריך כבר להתחיל לבנות את האתר הבא כי האינטרנט מאוד דינמי, הצרכים משתנים, השפה משתנה, העיצוב משתנה ולכן כל שלוש שנים חייבים לשדרג וצריך להקים אתר חדש.
מספר הכניסות לאתר שמקימים באינטרנט תלוי במילות החיפוש. על פי המילים האלה יופיע האתר שלכם, ובהתאם למילים האלה ייקבע המיקום שלו ברשימת האתרים שגוגל מציע למי שמחפש מילה מסוימת. לכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה במילים ובהגדרות החיפוש. ככל שתבחרו הגדרות חיפוש רחבות ורבות יותר, יש לכם סיכוי להיות בין הראשונים ברשימת החיפוש. ולמה זה חשוב? כי רק שמצליחים להשתחל לראש רשימת האתרים, המופיעה כשמקילדים בגוגל מילה מסוימת, יש סיכוי לכניסות.
יש אתרי אינטרנט שהם תדמיתיים, המשמשים ככרטיס ביקור לעסק, מספרים עליו ומראים את המוצרים שהוא מציע ללקוחות. לעומתם, יש אתרי אינטרנט מכירתיים, שבהם אפשר לבצע את הקנייה במלואה. המונח יחס המרה מתייחס לכמויות ולמספרים ומבהיר כמה אנשים מתוך כל אלה שנכנסים לאתר שלכם גם חוזרים לבקר בו או לקנות בו. ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, יש יותר סיכויים להצליח ולהרוויח. בכדי לעקוב אחרי זה יש תוכנות מיוחדות המאפשרות לכם לדעת כמעט הכל על הגולש המבקר אתכם, את כל המידע הזה צריך לנתח ואז אפשר להגדיל ולחזק את מה שטוב ומושך באתר ולתקן את מה שמתגלה כפחות מעניין.
שיתופי פעולה באינטרנט הוא עניין מקדם מאוד ורצוי לעבוד על שיתופי פעולה מכל הסוגים שמועילים לשני הצדדים. רצוי לקשור לאתרים אחרים כמו ויקיפדיה, פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות המאפשרים לכם להצטרף וגם לצרף את הכתובת של האתר שלכם ללא תשלום, ובצורה כזו לקדם מאוד את סיכויי הכניסה לעמוד החיפוש הראשון בגוגל. יצירת קשרים כאלה חיונית אם רוצים שתהיה באתר תנועה גדולה. פרטים נוספים בבניית אתרים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה