נושא לנישה בתוכנית שותפיםכדי לקבוע אם נושא מתאים לעבודה בתוכנית שותפים והוא פוטנציאל רווחי, יש לבחון את השאלות הבאות :
• באילו נושאים אני מעוניין ביותר ובעל ידע?
• האם יש בנישה זו שוק גדול?
• האם בנושא שבחרתי יש עתיד?
• האם יש מוצרים ושירותים רלוונטיים לקדם את הנישה ?
• מה היקף התחרות בשוק הזה?
• האם בנושא שבחרתי יש פוטנציאל רווח?
בוחרים את הנושא לשיווק
הגורם הראשון והחשוב ביותר כאשר שוקלים את הנושא הוא העניין והמומחיות בנושא שנבחר, כי זה מאוד קשה לכתוב על נושא שלא מבינים בו דבר. התוכן הוא גורם מאוד דומיננטי בביצוע מכירות כאשר הוא מקורי, איכותי ומובנה על אותו מוצר שנמכר עם חוות דעת אמיתיות. זה לוקח זמן ואנרגיה כדי ליצור אתר תוכן עשיר, פופולרי ואמין אם לא מבינים בנושא כלשהו, צריך לבחור בנושא שאוהבים ויכולים לכתוב עליו. יש לשאול את השאלה מרכזית האם אני באמת מעוניין בנושא זה? האם אני ידע על הנושא או האם אני מוכן ללמוד על הנושא הזה?
אחרי שבוחרים את הנושא מתחילים לכתוב מאמרים האמורים לפתור קונפליקטים או בעיות, המלצות. זכור, המבקרים מחפשים מידע איכותי שעוזר להם למצוא פתרונות וזה אתה המשווק עוזר להם למצוא פתרונות, הצעות או רעיונות חדשים.
יש להעריך את מגמות הפוטנציאל שלך לפני שבוחרים נושא באופן סופי. כפי שאומר הפתגם העתיק: "הצלחה היא 90% תכנון ו - 10% ביצוע".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה