כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום רביעי, 22 ביוני 2011

תוכנית שותפים - היכרות


תוכניות שותפים
יותר ויותר אנשים מגיעים למסקנה שהאינטרנט מהווה בשבילם שער לעשיית דברים קצת שונים, מיוחדים, מאפשרים להגיע לרווח וכל זה בעבודה מהבית. שיווק שותפים באינטרנט היא לא מדע מסובך, לא צריך בשביל להיות לשווק באינטרנט תואר ראשון או שני במנהל עסקים או שיווק כדי להצליח. הידע הבסיסי מסתכם בגלישה באינטרנט, כמו גם לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני בעזרת שתי הפעולות האלה אפשר להגיע להישגים נכבדים בתחום השיווק באינטרנט, לפחות הבסיסי.


שיווק באינטרנט - כלים, ידע ומכשור
בתור התחלה אין צורך ללמוד את HTML (Hypertext Markup Language- קוד המשמש לכתוב דפי אינטרנט) מיד. בשלב הראשוני עוסקים בתמרון סביבת מחשב נוחה ופעולה ופשוטה להפעלה. שלב בניית האתרים יגיע מאוחר יותר למי שכמובן שירצה להיכנס לשיווק שותפים לעומק. יש להקדיש מחשב אחד לעבודה וחיבור מהר לאינטרנט. חשוב מאוד ללמוד קיצורי מקשים לעבודה מהירה באינטרנט ולחסוך כמובן זמן רב.

עושים סדר בתוכניות השותפים
ארגן את הנתונים בתוכניות השותפים שלך, אם יש לך אתר אחד עם חמש תוכניות שותפים או עשר אתרים עם חמישים תוכניות שותפים, יש צורך לעקוב אחרי מידע של השותפים שבוחרים ולהפוך אותו לנגיש בקלות בזמן העבודה. כדי לחסוך זמן, להישאר מאורגן מומלץ להקים תיקיות בתוכנית הדואר האלקטרוני עם סימניות בתיקיות המכילים את כל המסמכים הרלוונטיים לעסק האינטרנטי. להלן מספר קטגוריות שאפשר לפתוח : שותפים, פרסום ושיווק, קודים וסיסמאות של כל תוכנית ותוכנית.


מתחילים לשווק את תוכניות השותפים שמור את הנתונים שלך מאורגנים באמצעות גיליון אלקטרוני כגון Excel או WORD.
רצוי לארגן את הנתונים באופן הגיוני כך שיהיה קל למצוא אותם, דבר שחוסך המון המון זמן בעת העבודה. רצוי לארגן את התוכניות בצורה כזו שאפשר למצוא אותם במהירות בעמודות כאשר הנושאים המרכזיים הם: שם החברה, שם המשתמש, סיסמא, וכתובת האתר שמובילה לתוכנית השותפים באותה חברה.







בניית אתר אינטרנט השוואת מחירים


אין תגובות: