כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שני, 24 באוגוסט 2009

נשים באינטרנט

הדרך למעלה ולהעצמה אישית - אתר שנוסד ומנוהל על ידי ד"ר מירה חניק מחברת הספר "טיפוס נשי". הדרך למעלה מתחייב להעצים נשים המחויבות לעצמן, לחייהן ולקידום והתפתחות בכל תחום. באתר מאמרים, מידע שימושי, חדשות רלוונטיות, אפשרות לקבל ייעוץ ממומחים ואפילו סדנאות וירטואליות.

גולדה, בית של נשים בעסקים אתר שעורכת חוה ניסבוים, יועצת עסקית, חוקרת ומרצה. "גולדה" מקיימת קבוצות למידה ומציעה פורום מקצועי, פרסום חינם לעסקי נשים, ייעוץ אישי ומאמרים. עוד באתר: לוח אירועים חודשי ואינדקס פנאי והעשרה.

הרשות לעסקים קטנים ובינוניים בישראל כל מה שרצית לדעת על הקמת עסק קטן או בינוני ועל ניהולו, וכל מה שקשור לטיפוח יזמות במרכזי מט"י שברחבי הארץ. האתר העשיר הזה מציע גם מאגר קרנות מימון, ספרייה עסקית, מידע על פרויקט חונכות ועוד.

פורטל נשים פיננסי לא רק פורטל פיננסי לנשים, יש בו מידע בשפע, אפשרות לשיווק רשתי של העסק, ארגז כלים ופירושי מונחים רלוונטיים. אתר שמעוצב באופן ידידותי ורציני.

נשים בעולם העבודה פורטל העוסק בנשים הזדמנויות לעבודה, זכויות חובות, מאמרים בנושאים שונים, אקטואליה, מקומות תעסוקה, רעיונות ליזמות עסקים- מהנה במיוחד

נשים פורטל לנשים העושות עסקים. באתר תדמית של עסקי נשים, וכן מידע שימושי מאמרים ומספר לא מבוטל של בלוגים.

אין תגובות: