כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

שיעור פרטי באינטרנט

כמעט מחצית השיעורים הפרטיים אצל תלמידי חטיבות הביניים מתבצעים באינטרנט. יתרונם העיקרי של שיעורים פרטיים באינטרנט הוא הזמינות שלהם, שכן באתרים המיועדים לכך, המורים זמינים בכל יום, בדרך כלל בשעות אחר הצהריים והערב. בנוסף שיעורים פרטיים באינטרנט מתנהלים ללא הפרעות המסיחות את דעתו של התלמיד ומאפשרים לו לשמור על הריכוז ולשפר את הבנת והפנמת החומר הנלמד.

השיעורים מתנהלים באמצעות המחשב האישי, בבית הפרטי, באווירה נוחה ומוכרת וחוסכים זמן יקר בנסיעות. אפשר לקבל שיעורים פרטיים באינטרנט בשתי דרכים: מורה פרטי מול תלמיד בודד או מורה פרטי מול קבוצת תלמידים.

החברה המובילה בתחום השיעורים המקוונים היא "אי טיצ'ר" המציעה כמה מסלולי לימוד במסלול חופשי-חודשי, נותנת עזרה בשיעורי בית ללא הגבלה תמורת תשלום חודשי. המורים זמינים און ליין כל יום בין השעות 18:00-22:00 בשיטה של שיחת ועידה. תלמיד יש אפשרות גישה למורים במתמטיקה, אנגלית ולשון בכל הרמות. השירות מיועד לתלמידי חטיבת הביניים והחטיבה העליונה, כולל הכנה לבגרות. המנוי מאפשר עזרה מיידית בזמן הכנת שיעורי הבית או בהכנה למבחנים. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר החברה, ללחוץ על שם המורה הפנוי, להכניס שם וסיסמה ולהתחיל בשיעור. בדרך כלל, התלמיד מגיע עם בעיה ספציפית והמורה עוזר לו להבין את דרך הפיתרון.

בנוסף למורה פרטי, התלמיד מוזמן להיכנס לשיעורי חזרה ותרגול בכל ערב, לפי מערכת שיעורים המופיעה באתר ולחזור על החומר לבגרות בעזרת המורה. שיעורי התרגול הינם קבוצתיים ומספר תלמידים נכנסים אליהם. שיעורי התגבור והחזרה החיים מוקלטים וכל נושא ניתן לצפייה באתר בכל עת. אפשר לעבור על בחינות בגרות של השנים הקודמות במתמטיקה, עם אנימציות והסברים על מנת להגיע לפתרון נכון. לפרטים נוספים

שיעורים פרטיים באינטרנט מתאימים לילדים בעלי משמעת עצמית והרגלי למידה, שמחפשים תרגול נוסף תחת פיקוח. קשה להורים היום להבין את העובדה שהילדים רגילים לתקשר דרך המחשב, שעבורם קשר וירטואלי הוא קשר לכל דבר, ושלכן הרבה ילדים מתחברים להוראה המקוונת שמאפשרת להם ללמוד בזמן שנוח להם ובקצב שלהם.

אין תגובות: