כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

קידום אתרים SEO באינטרנט

ההבדל בין הצלחה לכישלון של אתר הוא ביכולתו למשוך אליו גולשים. מיליוני אתרים מתחרים על תשומת ליבו של הגולש, והקרב העיקרי במלחמה מתרחש בתוצאות מנועי חיפוש. קידום אתרים הוא הנשק במלחמה זו, ובמיוחד קידום אתרים בגוגל.

כדי להגיע אל ראש תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, לא מספיק לבנות אתר יפה, לשתול בו כמה שורות קוד פשוטות ולבצע החלפת קישורים עם אתר או שניים. מנועי החיפוש המודרניים בודקים מאות נתונים שונים על כל אתר ואתר כדי להחליט את מי להציג ראשון ואת מי לדחוק אל דפים אליהם אף גולש לא יגיע.

קידום אתרים הנעשה על ידי איש מקצוע יכול להזניק את האתר אל ראש תוצאות החיפוש. קידום אתרים שנעשה בידיים בלתי מקצועיות יכול לגרום לאתר נזק בלתי הפיך.

הבסיס לעסק מצליח הוא לקוחות, והדרך להביא לקוחות אל העסק היא שיווק העסק. עולם האינטרנט הפך את תחום השיווק לנגיש, וגם עסקים קטנים שבעבר היו מוגבלים ביכולת הפרסום שלהם יכולים כיום לבצע בקלות יחסית שיווק באינטרנט. פרסום באינטרנט נועד להביא את המשתמשים הנכונים אל האתר שלכם, במינימום השקעה

קורס קידום אתרים מקצועי של חברת SEO Israel ללמוד קידום אתרים מהטובים ביותר בתחום! עם המרצה הבכיר: אורן שץ! הקורס מספק חשיפה למקורות מידע מהימנים וקריאת פטנטים של גוגל, קידום אתר ייחודי, מבוסס מיקומים ויצירת רווחים, תירגולים ושיעורי בית,שיעורים פרטיים ותמיכה מקצועית לאורך הקורס,24 מפגשים, 140 שעות אקדמיות פרונטאליות.



קידום אתרים SEO


אין תגובות: