כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום ראשון, 9 במאי 2010

תוכנית שותפים סקינדו

רשת הפרסום סקינדו הוקמה מתוך הבנה כי למפרסמי האינטרנט ובעלי האתרים חסרים פתרונות לפרסום שקוף ופשוט. הרשת מבוססת על מאגר פרסומות חכם, אשר פיתוחו החל בשנת 2006, ועתיד לשפר את הפרסום האינטרנטי באמצעות מיקוד, שקיפות, שליטה ופשטות.

פלטפורמת סקינדו מבוססת על פתרון ה - patent pending) - Reversed Marketing) - סביבה ידידותית למשתמש, המאפשרת מסחר בזמן אמת של שטחי פרסום אינטרנטיים. פתרון "השיווק ההפוך" מאפשר למפרסמים להגיע למספר גדול של אתרים ממוקדים ומפולחים יותר מאשר שימוש ברשתות פרסום מסורתיות, בפשטות מפליאה. במקביל, בעלי אתרים שעובדים עם סקינדו, נהנים משליטה מלאה על שטחי הפרסום שלהם, ומייצרים הכנסות גבוהות יותר. שקיפות, פשטות ושליטה הן אבני הדרך של פלטפורמת סקינדו.

סקינדו היא הדרך המהירה, הפשוטה והיעילה ביותר להשגת מטרות הפרסום האינטרנטי שלך. אנו מאמינים כי לא ניתן להכיר את כל רשת האינטרנט, ולכן פיתחנו שיטה אשר מביאה את אתרי האינטרנט למצוא אותך המפרסם. בעזרת סקינדו תוכל להשיג את הפילוח הרחב ביותר ולשמור על המיקוד של הפרסום שלך, כך שלא תבזבז תקציבים בקרב אתרים, אשר לא מתאימים לצרכים ולמטרות שלך. סקינדו מאמינה בשקיפות מלאה, ולכן מספקת למפרסמים שלה מדדים בזמן אמת על כל שטח פרסום ספציפי בו הפרסום מופיע, ומאפשרת להפסיק פרסום בשטח פרסום ספציפי באופן מיידי. בעזרת סקינדו תשיג את החשיפה האפקטיבית ביותר ותשפר את ה - ROI של הפרסום שלך.

בסקינדו הדרך של בעל האתר להשגת הכנסות היא המהירה, הפשוטה והמשתלמת ביותר, כל שצריך לעשות לאחר ההרשמה הוא להגדיר את שטח הפרסום ולבחור את הפרסומות המתאימות לאתר שלך. סקינדו היא רשת הפרסום הראשונה שמספקת לבעלי האתרים את השליטה המלאה על שטחי הפרסום וההכנסות שלהם, כאשר בעלי האתרים הם שבוחרים את הפרסומות שהם רוצים להציג מתוך מאגר הפרסומות שסקינדו מספקת. במאגר הפרסומות בעל האתר רואה את כל הפרסומות המתאימות לפילוחי האתר שלו ומה המחיר שמפרסמים אלו משלמים, כך שיוכל לבחור את אלו המתאימות והמשתלמות ביותר עבורו. סקינדו הינה רשת פרסום ולא רשת שותפים, ולכן המפרסמים ברשת שלנו משלמים עבור הקלקות או צפיות, ולא עבור מכירות או לידים, כך שבעלי האתרים ברשת מקבלים תגמול הוגן והולם עבור הנדל"ן שלהם.




בעל אתר להרשמה לחץ כאן
בעל עסק להרשמה לחץ כאן

אין תגובות: