כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום חמישי, 4 בפברואר 2010

השוואת מחירי דלק ברשת האינטרנט

האתר החינמי Full Tank יגלה לכם היכן נמצאת תחנת הדלק הזולה ביותר קרוב לביתכם. מבלד מנוע חיפוש להשוואת מחירי דלק, תמצאו באתר מידע על מבצעים והטבות, מחשבון לחישוב עלויות נסיעה ועצות לחיסכון בהוצאות הדלק.

את האתר הקימו רומן לוין ויונתן מור, שמספר שהם מתחזקים אותו בעיקר בעזרת קהילת נאמנים, שמדווחים על מחירי דלק כמו שיש נהגים שמוסרים דיווחי תנועה בגלגל"צ והם גם זוכים בפרסים.

האתר עדיין אינו מושלם, ואם חיפשתם תחנת דלק ולא מצאתם אותה - נראה שהנתונים טרם הגיעו מתחנה זו אל מפעילי האתר. אם מצאתם תחנה שחיפשתם, תוכלו להקליק על שמה ולקבל את המחירים וכן את תאריך העדכון האחרון. לדברי מור מחירי הבנזין מתעדכנים בדרך כלל אחת לחודש, ומחירי הסולר מדי כמה ימים
.

מוקד טלפוני 1800-104488












ההפרש במחירים בין התחנות אומנם אינו גדול, אבל מי רוצה לשלם סתם? באתר דלק זול אפשר למצוא את מחירי הדלק בתחנות השונות. לוחצים על האוקטן המתאים ועל האזור המבוקש - ומיד מופיעות כל התחנות, כשהזולה ביותר בראש.
הרשימה כוללת את הכתובת המדויקת של כל תחנה, מפת הגעה ע סימון כיווני הנסיעה, ופרטים כמו רחיצת מכוניות, מסעדה או מינימרקט. האתר מתעדכן כל הזמן אז שימו לב לתאריכים.

3 תגובות:

יוני אמר/ה...

האתר הזה הוא פתרון פשוט למציאה של דלק בזול

יוני אמר/ה...

זהו פתרון פשוט למציאת דלק בזול

יוני אמר/ה...

זה אתר מצויין למציאת מחירי דלק זולים