כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שלישי, 4 באוגוסט 2009

ספרים ברשת

פרויקט בן יהודה הוא מאגר הולך וגדל של יצירות ספרות בעברית, המתורגמות לפורמט דיגיטלי ומועלות ברשת. כל היצירות באתר, הפועל כבר משנת 1999, מוצעות בחינם, ואפילו ללא פרסומות. ניתן למצוא כאן מגוון מעניין מאוד של יצירות הכל חופשי מזכויות יוצרים. קוראים שנהנים מהאתר מתבקשים לגמול לו בכך שיפנו אליו, אם הם משתמשים בחומרים שבו לעזור בהקלדת יצירות וכו'.

פרויקט גוטנברג ההשראה הבינלאומית לפרויקט בן יהודה פועל באותה צורה, אבל המבחן בו גדול יותר, תוכלו למצוא כאן ספרים מאת ניטשה, קונן דויל, מרק טווין, לואיס קרול, הרמן מלוויל ועוד וגם לחפש באמצעות מנוע חיפוש מתוחכם. אטרקציות מיוחדות: קטלוג לא מקוון שאפשר להוריד ולעיין הרחק מהמחשב, וספרייה של תווים של יצירות מוזיקליות מפורסמות.

ביבליומניה יש למעלה מאלפיים כותרים העומדים לרשותכם בחינם, והמבחר גדל. תמצאו כאן את צ'כוב, שייקספיר ודיקנס, ואם במלך הקריאה תרצו לשאול, להגיד או לחלוק עם קוראים אחרים בפורום.

ספרים זה הקסם תקצירי ספרים בעברית מכל הסוגים ומכל המינים, לפני שרוכשים ספר אפשר לדעת קצת עליו.

חפשן הספרים של גוגל מאפשר לכם לחפש ספרים על פי מושגי מפתח. כשתמצאו תקבלו מיד קישור לעמוד עם פרטי הספר, כמה עמודים והיכן אפשר לקנות אותו.

ספרים מדברים ספרים שניתנים להאזנה במחשב או בנגן. הספרים הללו יקרים יחסית.

בכל מקרה, אם יש לכם להוסיף לרשימת האתרים הזו אתם מוזמנים לעשות זאת בתגובות

אין תגובות: