כוחה של אהבה | תיירות ונופש בישראל | נשים בעולם העבודה | תיירות ונופש בחו"ל | אינטרנט מה ברשת? | סרטים וספרים זה כל הקסם

יום שבת, 4 באוקטובר 2008

עבודה מהבית - סקרים ברשת

Panel4All הינו מאגר גולשים הטרוגני אשר גוייס מראש (תמורת תמריצים) לצורך מתן מענה לסקרים ולשאלונים באמצעות האינטרנט. זהו כלי חדשני לניהול סקרים ומחקרים שאמור להוות אלטרנטיבה משמעותית נוספת לשיטות איסוף הנתונים המסורתיות הקיימות (סקרים טלפוניים, סקרים פנים מול פנים, סקרי דיוור), ולאפשר פריצת דרך בכל הקשור לניהול מחקרים, זמני ביצוע ויצירת תחום חדש של מחקרים המשלבים קבצי מולטימדיה ויזואליים או קוליים במסגרת השאלונים.

Panel4All כולל אלפי חברים מכל שכבות האוכלוסיה בישראל אשר מחווים דעה בתחומים שונים וכל זאת ע"י מילוי שאלון פשוט באינטרנט. החברים בפאנל מתוגמלים בהתאם לגודל וכמות השאלונים עליהם ענו וכל זאת תוך הקפדה על סודיות וחשאיות המשיבים.

איך זה עובד?
עכשיו תוכלו גם אתם להשפיע על עניינים בוערים אשר על סדר היום של החברה הישראלית. חברות מסחריות, מוסדות ציבור וגופים ממשלתיים מחכים לשמוע את דעתכם על מנת שיוכלו להעניק לצרכן שירות ומוצרים איכותיים יותר. תוך כדי מענה על סקרים תוכלו לעבוד מהבית בזמנכם החופשי ולצבור נקודות אותן תוכלו לממש בצורת צ'ק אשר יופקד לחשבונכם.
למה אתם מחכים?




הצטרפו לפאנל עכשיו

נרשמים לפאנל, רושמים חברים, מכרים, בני משפחה נוספים, זוכים לתוספת של 250 נקודות בחשבונכם לכל חבר אשר הגיע דרככם וצבר מינימום של 1000 נקודות בחשבונו, כך תוכלו לזרז את צבירת הניקוד ולהגיע ל-1000 ואחר מכן ל-3000 נקודות ולהנות מערך נקודה גבוה יותר.




 

אין תגובות: